رائول: کریستیانو رونالدو باور نکردنی است؛ رکورد ها هرگز برای من مهم نبوده اند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رائول: کریستیانو رونالدو باور نکردنی است؛ رکورد ها هرگز برای من مهم نبوده اند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رائول: کریستیانو رونالدو باور نکردنی است؛ رکورد ها هرگز برای من مهم نبوده اند

رائول گونزالس از کریستیانو رونالدو به خاطر عملکرد باور نکردنی خود که تنها دو گل تا رسیدن به رکورد بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید فاصله دارد، تمجید کرد.

طـرفداری- رائول 38 ساله که در حال حاضر با 323 گل بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید است، در مصاحبه با Marca گفت:

در حال حاضر، برای کسانی که مقایسه کردن را دوست دارند، هیچ کلمه ای برای توصیف آنچه کریستیانو و مسی انجام می دهند وجود ندارد. آنها در سطح دیگری از تاریخ هستند. کریستیانو با توجه به دستاورد هایی که طی 6 سال داشته است و به طور میانگین در هر فصل بیش از 50 گل به ثمر رسانده، باور نکردنی است. به ثمر رساندن 20 گل به اندازه کافی سخت بود!

رکورد ها وجود دارند، اما آنها هرگز برای من مهم نبوده اند. هدف من همیشه کمک به هم تیمی ها و باشگاهم بوده است تا چیز های مهمی کسب کنیم. من از کار هایی که در کارنامه ام انجام داده ام بسیار راضی هستم، و بدیهی است که کریستیانو گل های بیشتری هم به ثمر خواهد رساند. ممکن است او به ثمر رساندن گل های بیشتر را برای مدتی طولانی ادامه دهد و برای فتح عناوین قهرمانی به تیم کمک کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 28 شهريور 1394 | 22:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.